Met de nieuwe MEGANE E-TECH Plug-In Hybrid* geniet je op een nieuwe manier van je ritten, flexibeler en zonder je zorgen te maken over de actieradius. Zowel in de stad als op de snelweg heeft hij alles wat je nodig hebt. De naafdoppen met blauwe rand en de specifieke E-TECH-badges onderstrepen het verfijnde, moderne design. Het personaliseerbare digitale 10,2’’ dashboard biedt een unieke visuele ervaring.
Mégane Estate E-Tech
Welke Renault Mégane Estate E-Tech past bij jou?
Ga voor comfort en ruimte
uitrusting
Multi-sense
Met de drie rijmodi (Pure, MySense en Sport) kunt u de sfeer in de auto naar eigen wens aangepast worden. Stel de interieurverlichting in en pas het motorgeluid aan. In de modus PURE kunt u volledig elektrisch rijden met snelheden tot 135 km/uur. Ga over op de modus MySense of Sport om te profiteren van de functie E-SAVE.
Techno cockpit
Bekijk en beheer het accuniveau via het personaliseerbare 10,2” bestuurdersscherm en ga gemakkelijk naar onze innovatieve rijhulpsystemen en navigatiegegevens.
Laadkabels
Thuis, op het werk of bij een openbaar laadpunt , u programmeert een laadbeurt via het MY Renault-account of het EASY LINK-multimediasysteem. Laad de nieuwe Megane Estate E-Tech plug-in hybrid op in slechts 3 uur tijd bij een openbaar laadpunt (16A)*, of in 5 uur tijd met de eigen kabel thuis (10A).
My Renault
Met de MY Renault-app via uw mobiel bekijkt u het accuniveau, programmeert u het laden en stelt u de ideale binnentemperatuur in. Zo stapt u altijd heerlijk zorgeloos in uw nieuwe Megane Estate E-Tech plug-in hybrid.
Hybride rijden
Lange zakelijke ritten of vakantieplannen? Stadsritjes of korte tripjes? Schakel eenvoudig tussen hybride en elektrisch rijden. De batterij geeft tot wel 50 km(1) actieradius bij gecombineerd gebruik.
Brandstofbesparing
Met het oplaadbare hybride E-Tech-aandrijfsysteem kunt u 100% elektrisch starten en het brandstofverbruik verlagen. Ook kunt u de CO2-uitstoot tijdens korte en lange ritten tot wel 70%(1) beperken. Kies voor rij-modus 'B' op de versnellingsbak om nog meer brandstof te besparen en nog meer energie terug te winnen tijdens het remmen.